Thuishaven-serie deel 1

Rcisca 24 augustus 2024
♡ Thuis in het onbekende ♡

Een bruisende wereldstad.
Een idyllisch Engels dorpje.
Een ontmoeting die alles verandert...

Als dit nieuwe boek van @Vannessa Thuyns uitkomt ben ik meteen nieuwsgierig.
Ik houd van haar schrijfstijl, en als ze dan ook nog een historisch verhaal gaat schrijven met twee tijdlijnen wordt ik enthousiast.

Na het lezen kan ik mijn nieuwsgierigheid nog steeds niet aan de kant zetten, want het mooie aan dit verhaal is... dat er een tweede deel achteraan komt. De nieuwsgierigheid voor dit boek is zeer zeker beloond.

Vannessa Thyns, die we vooral kennen van haar feelgood verhalen schrijft ook nu, zoals altijd over krachtige personages.
Ook hier leren we twee sterke vrouwen kennen. Alexandra en Penny, beiden in hun eigen tijd en met hun eigen problemen, maar ook met levenslust en veerkracht.
Dit maakt beide dames echt en zorgt dat je ze steeds beter gaat begrijpen.

Thuyns geeft ons zoals altijd een verhaal met veel liefde, vriendschap, familiebanden, spanning, onzekerheid en natuurlijk humor.
Een boek waarin je jezelf aan het begin veel vragen stelt. Veel van deze vragen worden beantwoord, maar zorgen weer voor nieuwe vragen. Ik bleef hierdoor nieuwsgierig naar wat er nog meer kwam en zoals ik al schreef, ben ik nog steeds nieuwsgierig, zeker naar deel twee van dit verhaal waarin we Alexandra en Penny verder zullen gaan volgen in hun beide levens.

Meer recensies van Rcisca