Niet meer terug van Jo Spain.

Omdat Rose Luke heeft verrast tijdens zijn werk met een verlate huwelijksreis zitten de 2 nu heerlijk op het tropische Saint Thérèse. Op de laatste avond blijkt dat Rose echter een ander motief had voor deze reis dan een huwelijksreis. Op de dag dat ze Luke verraste met deze trip, heeft ze in hun appartement iemand vermoord, maar dat was zelfverdediging. Hij viel haar aan.
In paniek heeft ze deze reis dus geboekt en nu ligt er een lijk in hun appartement.

Luke kent Mickey uit zijn verleden en hij weet dat zij de enige is die hun kan helpen, dus hij belt haar.

Dit boek begint zo spannend, ik was niet in staat het verhaal aan de kant te leggen. Maar ergens in de 2de helft van dit boek vond ik het verhaal trager worden. Het verhaal liep niet zo soepel door, om vervolgens op het einde de sneltrein te pakken. Toen gebeurde er heel veel in korte tijd. Het einde was alleen wel wat ongeloofwaardig, te sterk.

Ondanks het vertragen van het verhaal en het einde dat m.i. te sterk was, heb ik wel genoten van dit boek en ik geef het daarom ook 3,5 ster en rond het af naar boven.

Meer recensies van Manonreadsforthefunofit