Openhartig en luchtig. Wat een mooi debuut!

Open-Minded, het debuut van Chloe Seager. En wat voor een debuut!

Holly denkt dat Will haar ten huwelijk gaat vragen, maar in het restaurant blijkt dat hij een andere richting in wil met hun relatie. Hij wil graag een open relatie.
Fliss heeft juist een open relatie die haar goed bevalt, maar haar vriend Liam wil juist een monogame relatie.

Wanneer Holly haar eerste date heeft die niet met Will is, trekt ze zich terug in de toiletten. Daar ontmoet ze Fliss, en de 2 raken bevriend. Ze kunnen bij de ander terecht voor advies.

Het boek is geschreven vanuit zowel Holly als Fliss. En gaandeweg lees je over hun ervaringen in zowel een monogame als een open relatie. Je leest mee met hun worstelingen verpakt in een luchtige romcom. En dat heeft Chloe Seager hier zo goed gedaan. Een onderwerp beschreven dat best zwaar kan zijn, maar daar heeft ze een heerlijk, met momenten grappig verhaal van gemaakt.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de volgende werken van Chloe Seager, aangezien haar debuut al zo sterk is!

Meer recensies van Manonreadsforthefunofit