Rule of the Aurora King

Ik heb Rule of the Aurora King pas geleden gelezen en ik moest het nog even op me laten inwerken voor een review.

In dit tweede deel van de 'Artefacts of Ouranos serie' gaan we direct verder waar deel 1 is geeindigd. Lor was in het vorige boek nog gevangen door Atlas, de Sun King, maar het boek eindigde daar waar ze uit dat gevangenschap werd 'bevrijd'...

In 'Rule of the Aurora King' is Lor de gast van Nadir, de Auroraprins. En ze weet niet waarom hij haar heeft meegenomen. Nadir wil van alles van Lor weten. "Waarom was Atlas zo gefixeerd op Lor?" "Wat heeft de spiegel gezegd tegen Lor?"
Maar Lor houd alle informatie voor zichzelf en wil alleen maar herenigd worden met haar broer en zus, én zorgen dat Atlas haar met rust laat.
Uiteindelijk komen ze er achter dat ze een gezamenlijk doel hebben en worden gedwongen om samen te werken. En dat gaat, hoe kan het ook anders, gepaard met de nodige gevoelens voor elkaar die verwarrend zijn en eigenlijk totaal niet kunnen...

Ik vind de schrijfstijl wel fijn, maar het leest meer weg als een YA dan een NA. Inmiddels ben ik na deel 1 en 2 direct achter elkaar te hebben gelezen wel benieuwd geworden naar het volgende deel!

Meer recensies van Manonreadsforthefunofit