Waardevol en eerlijk verhaal

Ik mocht een tijdje geleden het boek 'Van Humor Tom naar Tumor Tom' ontvangen in ruil voor een review.

In dit boek verteld Tom Roelofs over zijn eigen weg, dat hij kanker kreeg, en over zijn struggles met de reguliere geneeskunde en het zoeken naar een methode/leefwijze waar hij tegen de kanker vecht.

Tom wijdt uit over het gevecht tegen de kanker, zijn strijd en hoe hij de ketogene leefwijze ontdekt heeft. Dit alles is verpakt in een eerlijke en humoristische tekst.
Het verhaal van Tom is rauw, eerlijk en geeft een mooie inkijk in het heft in eigen handen nemen als het gaat om je eigen gezondheid.
Zeker aan te raden als je direct of indirect met kanker te maken hebt.

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it