Wat een indrukwekkend boek

'Ziek of zo' is een biografisch verhaal dat de lijdensweg verteld die Alexander heeft doorgemaakt toen hij als 15-jarige op een dag wakker werd met acute en ondragelijke pijn in zijn buik.
De jaren die daarop volgen zijn gevuld met van onzekerheid, moedeloosheid en twijfel.
-------------------------

Wat is dit een indrukwekkend verhaal om te lezen.
De wanhoop die Alexander en zijn familie hebben gehad is duidelijk voelbaar als je dit boek leest. De ellendige en lange weg die ze hebben bewandeld wordt door Alexander heel goed beschreven. Zijn schrijfstijl is heel fijn en open. Je kunt je daardoor makkelijk inleven. Voor mensen waarbij de klachten niet van buitenaf te zien zijn, of onverklaarbare klachten hebben is dit dan ook heel herkenbaar.

Graag had ik nog wat meer gelezen over het nu en de verwerking. Hoe gaat het nu met Alexander en zijn gezin. Dat is het enige dat ik hier nog wel een beetje miste, maar verder is dit een indrukwekkend boek!

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it