Iemand voor de bus gooien om je eigen hachje te redden?

Readsbyrenske 31 juli 2024
Vanuit Uitgeverij Hartklopper ontving ik dit boek als recensie exemplaar. Van de 5 boeken leek mij dit boek het interessants en meeste in mijn straatje. Ik merkte in het begin dat het verhaal veel moeilijke woorden had en de zinnen lastig zijn opgebouwd. Hierdoor had ik moeite om goed in het verhaal te komen. Na verloop van tijd kwam ik wat beter in het verhaal, hier en daar bleven wel wat moeilijke woorden, maar het verhaal zelf werd interessanter. Hoe verder je in het verhaal komt, merk je steeds meer dat de vijf verschillende types goed naar voren komen. Je ziet steeds meer de verschillen tussen de mensen. Het boek was interessant, maar hoe ik soms helemaal kan op gaan in een verhaal had ik dat bij dit boek wat minder. En dat komt dan vooral door de zinsopbouw en de woorden die gebruikt worden, waardoor ik er niet lekker in kwam. Het boek krijgt van mij dan ook ⭐️⭐️⭐️.

Meer recensies van Readsbyrenske