Op zoek naar spanning in je leven..

Readsbyrenske 07 augustus 2024
Van uitgeverij Hartklopper ontving ik dit boek. Jordy van den Berg een nog onbekende auteur voor mij en wist niet wat ik moest verwachten qua schrijfstijl. Het boek leest makkelijk weg en het onderwerp bondage komt gelijk naar voren in het boek. Gedurende het boek gebeuren er wat zaken en daardoor vind ik het boek iets te veel van de hak op de tak gaan, alsof er wat zaken bedacht moesten worden om naar het einde toe te werken.

Tijdens het boek krijg ik niet echt een duidelijke band met de hoofdrolspeelster Sophie, soms voel je helemaal met iemand mee maar dat had ik bij haar niet helemaal, waardoor ik niet echt in het verhaal kon duiken. Ik kon bij de hoofdrolspeelster ook niet echt peilen hoe oud ze nu was omdat het op een gegeven moment over papa en kabouters ging. Dit klonk nogal jong. Als er vader zou gebruikt worden, zou dit al weer anders zijn. De auteur gaat in het boek ineens van Lisa over naar Liesje.. en dat vond ik een beetje verwarrend.

Nu klink ik misschien wat negatief, maar dat ben ik niet. Ik vond het ook prima boek om te lezen. Best wel anders dan dat ik normaal lees, maar zeker een goed boek. Ik geef het boek dan ook 3,5 ster.

Meer recensies van Readsbyrenske