Romance met een diepere laag

Readsbyrenske 31 juli 2024
Van April books ontving ik ‘Tijd is Geld’ als recensie exemplaar. Skye warren is voor mij een onbekende auteur. Na enkel de achterflap gelezen te hebben ging ik er blanco in. Wat ik altijd erg fijn vind als in de boeken de personages makkelijke namen hebben, zoals Eva en Finn. Tevens vond ik het de lengte van de hoofdstukken erg fijn, waardoor je tussendoor makkelijk even het boek zou kunnen wegleggen (maar dat wil je niet). Het is voor mij altijd wel even schakelen als het in boeken over rijke families gaat waar er gesmeten wordt met geld alsof het niets is.

In het begin dacht ik echt dat dit een dark romance boek werd en een beetje plat zou zijn, maar daar kwam ik al snel van terug en merkte echt dat een diepere betekenis achter zat en de karakters echt heel sterk naar voren komen. Het start echt als een fake dating trope, met al het touwgetrek van wel en niet verliefd worden. Maar hier zit wel een diepere laag achter. Dit komt door de erfelijke ziekte die erg aanwezig is bij de familie Hughes. Enige nadeel aan deze paperback vond ik dat omdat het drie delen in één boek zijn, hij vrij dik is en niet zo floppy en lekker in de hand ligt. Maar dat is natuurlijk heel makkelijke op te lossen door drie losse delen te lezen of de ebooks.

Al met al echt een verrassend goed verhaal, waar ik van genoten heb. Dit boek krijgt van mij dan ook ⭐️⭐️⭐️⭐️! Zeker een aanrader voor mensen die wel van romance houden, maar op de echt zoetsappige, cliché verhalen een beetje uitgekeken zijn.

Meer recensies van Readsbyrenske