Een meeslepende thriller van Jules Engelbert

Readsbyrenske 19 september 2024
Dit boek van Jules Engelbert, voor mij een nieuwe naam, bleek een aangename verrassing. Hoewel ik eerst twijfelde door de omvang – het is een behoorlijk dik boek – wist de achterflap mijn nieuwsgierigheid te wekken. Eenmaal begonnen, kon ik het boek nauwelijks wegleggen.

De thriller zit vol verrassende wendingen. Net als je denkt de dader te hebben doorgrond, word je door nieuwe informatie op een ander spoor gezet. Dit constante spel van misleiding en onthullingen houdt je als lezer scherp en betrokken bij het verhaal. Langzaam maar zeker vallen alle puzzelstukjes op hun plek, wat het lezen ontzettend verslavend maakt.

Voor iedereen die houdt van spannende verhalen waarbij je actief mee kunt speuren naar de oplossing, is dit boek een absolute aanrader. Ik kijk uit naar meer werk van deze auteur!

Meer recensies van Readsbyrenske