de kleermaakster van parijs

Readwithcarr 26 juni 2024
De cover van dit boek is een mooie cover die weggeeft dat dit boek zich zal afspelen in Parijs. De schaar die de vorm van de Eiffeltoren aanneemt is erg mooi.

Dit is een bijzonder boek. Dit gaat over Rosa die zich terwijl ze haar klaarmaakt in de badkamer, bij elk product haar verleden verteld. Zo heeft ze iets te vertellen over parfum, handzeep, makeup. Over alles wat er ligt heeft ze een verhaal vanuit haar verleden.

In het begin moest ik even inkomen. De schrijfstijl van dit boek was niet wat ik ben gewend. Eenmaal doorhebbende hoe dit verhaal in elkaar zat kon ik niet stoppen. De mooie verschillende verhalen komen mooi aan bod. Zo vertellen ze allemaal een compleet verhaal van Rosa als jong klein meisje tot Rosa als sterke volwassen vrouw.

Dit verhaal is een mooi en emotioneel verhaal. Uiterlijk origineel! Het verhaal staat vol moed en ontwikkeling. Aan bod komen ook wijze levenslessen en mooie onderwerpen.

Meer recensies van Readwithcarr