Die zomer met jou – Sarah Morgan

Readwithcarr 26 juli 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk. De kleuren combinatie is mooi verwerkt en de 2 vrouwen die afzonderlijk rusten in het water vond ik erg leuk verwerkt.

In dit verhaal volgen we drie vrouwen die alle drie wat probleempjes hebben. Zo besluit Cecilia te vluchten voor het groote feest dat word georganiseerd. Lily stopt met haar studie en Kristen is niet meer gelukkig in haar huwelijk. Alle drie de personages zijn erg mooi, realistisch neergezet en hoe verder in het boek hoe beter je ze leert kennen.

Dit verhaal is vanuit alle drie de perspectieven geschreven waardoor je makkelijk de gedachtes en de emoties van kan snappen. Zo maak je mee hoe ze omgaan met rauw, persoonlijke ontwikkeling en eenzaamheid maar ook mooie momenten zoals een familieband, vriendschap en oude liefdes

Dit boek was absoluut een zomer roman, door de plek waar het boek zich afspeelt. Een heerlijk leuk en grappig verhaal vol drama. Sarah Morgan heeft een heerlijke realistische en vlotte schrijfstijl. De verhaallijnen lopen mooi in elkaar over en de personages komen mooi tot zijn recht

Al met al een heerlijk zomers boek!

Meer recensies van Readwithcarr