Er is liefde na de dood

Readwithcarr 11 juli 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk en sprak mij ook meteen aan. Alles wat je hier op de cover ziet komt terug in dit verhaal wat ikzelf erg leuk vind.

Het is een super mooi, grappig en een ontroerend verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Het is enorm fijn geschreven en het leest als een sneltrein.

Vanaf het begin van het boek word het boek goed uitgewerkt, de opbouw is leuk waardoor je gelijk interesse hebt en het boek het veel wendingen wat je ook nieuwsgierig houd! Dit is ook een echte Romcom, ik heb vaak hardop gelachen. In dit boek voelt Millie ook echt als een vriendin en leef je ook echt met haar mee. Dit was het eerste boek wat ik van Sarah Adler heb gelezen maar ik wil nu al meer!

Dit boek is echt een mooi, grappig en ontroerend boek tegelijkertijd. Zeker een aanrader als je hiervan houd. Daarnaast is het op een vlotte manier geschreven en beleef je alles wat je leest in dit boek.

Meer recensies van Readwithcarr