Even aan mijn moeder vragen

Readwithcarr 17 mei 2024
De cover van dit boek maakte mij direct vrolijk. De mooie kleuren en de leuke bloemen met de mooie theepot. Een knus boek leek mij dit direct.

Dit verhaal gaat over Iris. Iris is een lieve sterkte vrouw die voor iedereen klaarstaat terwijl zij zelf genoeg zorgen aan haar hoofd heeft. Ze weet niet wie haar vader is en haar moeder heeft beginnende dementie. De overige personages naast Iris komen goed tot zijn recht en worden mooi verwerkt in dit verhaal.

Het is een super mooi, rauw en een realistisch verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Danielle heeft het goed gedaan om zo een kwetsbaar onderwerp zo mooi te verwerken en om dit onderwerp überhaupt aan bod te brengen in een boek. Dit boek heb ik gelezen met een lach en een traan, zo rauw boek het bracht mij soms kippenvel op de armen omdat dit zo enorm realistisch is en het je raakt.

Dit boek is zeker een aanrader en zal je ook echt aan het denken zetten.

Meer recensies van Readwithcarr