Lente in Blueberry Bay

Readwithcarr 12 juli 2024
De cover van dit boek vond ik zooooo mooi en sprak mij ook meteen aan. Net zoals alle covers van de boeken van Holly Martin, ze maken me altijd zo vrolijk.

Vanaf het begin van dit verhaal word je al meegesleurd in het verhaal van Bella, je leeft met haar mee in haar moeilijke situatie want ze is nog blutter dan blut maar zal haar laatste eten nog met iemand delen en met haar eigenwijze karakter wilt ze het allemaal zelf regelen en accepteert geen hulp. Ze heeft zoveel liefde te bieden maar is tegelijkertijd zo bang het kwijt te raken. Een mooi hoofdpersonage als je het aan mij vraagt.

De Eilanden in dit boek maakten mij erg nieuwsgierig en wisten mij dan ook zeker te betoveren. IK WIL HIERHEEN!! Dit werd ook erg mooi omschreven.

Het is een mooi, grappig, hartverwarmend verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Dit boek heb ik gelezen met een lach op mijn gezicht en maakte mij zo vrolijk door de hoofdpersonage Bella.

Ik wacht met smart op deel twee van deze serie.

Meer recensies van Readwithcarr