Magnolia Parks - Jessa Hastings

Readwithcarr 25 juli 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk en druk. Ik vind het jammer dat de cover niet hetzelfde is als de ‘originele’ aangezien ik deze erg mooi vind. Dit kan verder de pret niet bedrukken.

In dit verhaal gebeurd zoveel haha ik heb hier enorm van genoten. Dit verhaal zit vol drama maar ook veel leuke en grappige momenten. Dit verhaal kan voor sommigen too much zijn maar ik hou van te veel! Hierdoor kan je makkelijk genieten van de drama tussen Parks en BJ en leest dit heerlijk vlot weg als je er midden inzit. De schrijfstijl van Jessa Hastings is ook erg vlot en levendig waardoor ik echt een film afspeelde in mijn hoofd.

Dit verhaal is vanuit beide perspectieven geschreven waardoor je makkelijk de gedachtes en de emoties van Parks en BJ begrijpt/kan snappen. Beide personages leven in enorme luxe en zijn daarentegen ook enorm verwend. Ik had de geruchten over dit boek al gehoord, dat het zou lijken op de serie gossip girl en dit kreeg gevoel had ik ook. Hierdoor was alles over de top.

Dit boek was een complete chaos. Een heerlijk leuk en grappig verhaal vol drama. Jessa Hastings heeft een heerlijke realistische en vlotte schrijfstijl. Ondanks dat er enorm veel in dit boek gebeurd, heb ik echt zitten smullen tijdens het lezen! De personages zijn goed neergezet en leer je ook enorm goed kennen.

Dit is het eerste deel van een serie en het volgende deel schijnt over een ander stel te gaan en ik kan niet wachten om dit te gaan lezen!

Meer recensies van Readwithcarr