Mama huilt harder

Readwithcarr 04 juni 2024
In dit boek neemt Leslie ons mee in haar leven van jonge leeftijd naar de tijd van nu!
Door de korte hoofdstukken vlieg je door dit boek en wil je blijven doorlezen.
Zo volg je dus ook hoe haar Post partum depressie begint en zie je dit vanaf een andere kijk.

Leslie heeft dit verhaal zo goed weten te schrijven en zo toegankelijk voor iedereen gemaakt. Alleen daarom vind ik haar enorm sterk, dat ze zo goed haar eigen heftige verhaal zo makkelijk weet te brengen dat iedereen het kan begrijpen, aangezien het soms niet in woorden uit te drukken is.

Ikzelf kijk graag naar de serie echte Gooische moeders, zo zie je ook dat Leslie het soms moeilijk heeft. In dit boek lees je “achter de schermen“ en geeft Leslie ook een heel eerlijk beeld dat niet alles zoals op TV.

Leslie heeft dit boek geschreven voor (nieuwe) moeders, moeders die dit hebben meegemaakt of zojuist meemaken en niet weten uit te leggen waar ze doorheen gaan.
Al is het maar 1 iemand die ze helpt dan is het er toch 1. Zo staat Leslie erin en ik vind het super mooi van haar dat ze met haar eigen verhaal mensen die dit meemaken wilt helpen.

Dit is een heel mooi, rauw en eerlijk boek. Je merkt dat dit boek ook eerlijk geschreven is aan de schrijfstijl en het geeft je veel mee. Ik was bang dat dit een zwaar boek zou zijn door het onderwerp depressie. Echter vloog ik erdoorheen.

Dit boek is zeker een aanrader met een wijze les en veel hulpmiddelen. Daarnaast is dit ook een mooi geschenk voor zwangere vrouwen of vrouwen die dit meemaken/mee hebben gemaakt.

Meer recensies van Readwithcarr