Thuis in het onbekende

Readwithcarr 13 juni 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk en sprak mij ook meteen aan. Op de cover zie je ook mooi de tijdsverschillen verwerkt. Het mooie landschap in England en het de mooie gebouwen vanuit New York.

Dit verhaal wordt vanuit verschillende perspectieven verteld zo uit Penny en Alexandra. Beide personages zijn mooi en goed verwerkt en je leeft ook met ze mee. Alle bij personages komen ook goed terecht en de verschillende verhalen zijn mooi en goed omschreven. Hoe Vannessa twee verhalen in dit boek heeft verwerkt vind ik erg tof!

Het is een super mooi, meeslepend en een realistisch verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Het is een meeslepend verhaal wat mij vanaf het begin wist te pakken!

De spanning word goed opgebouwd aan het eind van sommige hoofdstukken waardoor je verder wil blijven lezen. Het einde eindigt bij beide verhalen ook met een cliffhanger en kan ik niet wachten tot deel twee!

Meer recensies van Readwithcarr