Voor ik je laat gaan - Kennedy Ryan

Readwithcarr 23 juli 2024
De cover van dit boek vond ik erg mooi en sprak mij ook meteen aan. Het is erg kleurrijk met de mooie roze bloem.

Dit verhaal word verteld vanuit beide perspectieven, zowel dus Yasmen en Josiah. Beide hele mooie, realistische personages. Door het lezen van beide perspectieven beleef je de emoties van beiden erg goed. De personages zijn goed neergezet en Kennedy Ryan weet heel goed je mee te sleuren door emoties en gedachten van de personages. Hierdoor leef je met ze mee en begrijp je ze allebei erg goed.

Het is een super mooi, rauw en een realistisch verhaal. Het boek leest erg vlot eenmaal je er in zit en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. In dit verhaal leer je hoe kleine maar ook grote gebeurtenissen jaren later nog invloed kunnen hebben op mensen. In dit boek komen heftige onderwerpen aanbod zoals: Verlies van een dierbare, depressie maar daarin tegen ook hele mooie onderwerpen zoals: familie, soulmates, steun.

Meer recensies van Readwithcarr