Een geweldige schrijfster

Rebecca 31 maart 2024
De mensen die me kennen weten dat me liefde voor boeken begon met de chirurg van tess gerritsen. Ik heb op 1 boek alle boeken van haar gelezen en wil nog graag het laatste deel van rizolli en isles lezen.

Ook dit boek geef ik 5 sterren zoals bijna al haar boeken want ja ik vind ze goed. Ze heeft meerdere soorten thrillers de serie rizolli en isles, de medische thrillers, haar 2 Luik en de spannende romantische verhalen waar deze ook bij hoort.

Tess is iemand die veel heeft staan op haar naam van boeken en ze blijven pareltjes ook deze kan niet ontbreken bij een fan. Haar boeken lezen lekker weg zijn spannend en meeslepend.

Dit verhaal is ook wel zielig ze had de stralende bruid moeten zijn alleen liep dat allemaal anders. Eerst word ze voor het altaar in de steek gelaten en daarna is er ook nog een bomaanslag. Alsof alleen v0pr het altaar in de steek gelaten worden niet genoeg is.

De rechercheur heeft het moeilijk met deze zaak, waarom heeft haar verloofde haar laten staan? Weet nina misschien meer dan ze verteld?

Al met al een pittige opgave en nee ik had het tot op het eind niet door wie de dader was en waarom het zo is gelopen. Petje af.

Meer recensies van Rebecca