O ja, het gaat ook over jou!

RegineT 14 juli 2024
O ja dit gaat ook over jou!
Een herkenbaar en prettig leesbaar boek met verhalen waarbij we allemaal wel een aha-gevoel krijgen.

Niet alleen herkenbaar maar ook leerzaam. Dagelijkse gebeurtenissen en handelingen worden met humor beschreven en het is interessant om te bedenken wat ik zou doen en wat de gevolgen daarvan zouden zijn. We handelen vaak impulsief en achteraf is het dan duidelijk: dat had anders gekund.

Het is absoluut duidelijk dat wij mensen contact nodig hebben en dit laat Roos ook doorschemeren. Geen isolement maar echte communicatie. Met vallen en opstaan gaat dat ook zeker lukken.

Het is aan te raden ook haar andere boeken te lezen. We kunnen allemaal wel inzicht en bevestiging gebruiken in psychologie en communicatie en dit boek draagt er ook aan bij.
Veel leesplezier.