Thriller pur sang!

Remco Houtepen 24 oktober 2021 Boekverkoper
Het is Jens Vern wederom gelukt een thriller te schrijven die zo reëel lijkt dat ie akelig onder je schedel huishoudt, je lichaam schokt, je wilt stoppen en doorgaan tegelijk. Na De macht van K., is Nevenschade een uiterst actuele thriller waarin de premier van Nederland een zeer dubieuze rol speelt in de strijd tegen een virus.
Was ik blij toen ik deze thriller las? Nee. Is het een thriller waar het predikaat thriller op van toepassing is? Jazeker.
Dit is een uiterst knappe thriller die je geheel onder spanning zet, een thriller pur sang van internationale klasse.
Met de macht van K. lag de lat hoog, maar we weten nu, in de krochten van Vern vindt de lezer donkere creatieve gedachten en verhalen.
Ja, lees Nevenschade!

Meer recensies van Remco Houtepen