Aanrader

Renske 17 juli 2024
"Een goed hart" van Jackie van Laren is een ontroerende roman die me direct wist te grijpen. Na een pijnlijke relatiebreuk reist Floor naar de ruige Shetlandeilanden, waar ze hoopt haar hart te helen tijdens fietsvakanties. De beschrijving van de wilde natuur en de stormachtige scènes zorgen voor een meeslepende sfeer.

Floor's ontmoeting met Niven, de norse bewoner van een kasteelruïne, brengt een boeiende dynamiek in het verhaal. Hun groeiende band, ondanks hun aanvankelijke afstandelijkheid, voelt authentiek. De worsteling van Floor met haar zelfbeeld en het proces van zelfgenezing zijn herkenbaar en inspirerend.

De plotwending aan het einde maakt het verhaal spannend en laat de lezer nadenken over de keuzes die Floor moet maken. Jackie van Laren heeft met "Een goed hart" een prachtig verhaal geschreven over liefde, verlies en zelfontdekking!

Meer recensies van Renske