Verrassende en boeiende kort-verhalen

Ria Verreyt 07 juni 2024
Vijf korte spannende verhalen en toch zo goed en verrassend uitgewerkt. Echt een aanrader en een mooie kennismaking met de auteurs waarvan ik er 2 niet kende. Het 2de verhaal had een heel verrassend eind , maar ook het verhaal van Jet Van Vuuren greep me aan. Hoe een lang kan iemand rondlopen met depijn van het verlies. Dominique Biebeau-Lore schrijft eerder een surrealistich verhaal met ook weer een onverwacht eind. Floris Kleijne kende ik niet, maar ik heb meteen zijn boek Klaverblad aangeschaft omdat zijn hoofdfiguur mij in de greep hield. En Angelique Haak raakt een heel gevoelige snaar waarin schuldgevoelens een heel belangrijke rol spelen.

Meer recensies van Ria Verreyt