Heerlijk

Wat een fijn boekje. Als grote bewonderaar van deze markante vrouw heb ik gesmuld van de verhalen in Adele's glorie tijd en een brokje in mijn keel over de verhalen terwijl de leeftijd haar inhaalde.
Het is zo echt beschreven alsof je samen met deze auteur aan de keukentafel zit met Adele.
De shows die hier in beschreven worden heb ik allemaal gezien maar had geen weet van al die dingen ( haar onzekerheid maar ook haar eigengereidheid.) die achter de schermen meespeelde.
Genoten van de anekdote dat zij met Sylvia de Leur naar bokswedstrijden ging en dan in het rumoer obsceniteiten schreeuwde.
Genoten van de anekdote waarin zij het publiek uitlegde waarom zij vaak verstek liet gaan terwijl de voorstelling uitverkocht was en de mensen op haar zaten te wachten.
En ontroerd over het laatste hoofdstukje...
Een heel lief klein eerbetoon aan deze fantastische vrouw!

Meer recensies van richard clarisse