Wat een verhaal.....

JONGEN, JONGEN ,JONGEN......waar te beginnen met dit boek?
Nou, eerst maar het goede dan;
de schrijfstijl is erg vlot en vloeiend....en daar stopt het voor mij.
Een ontzettend irritante hoofdrolspeelster die in haar emoties alle kanten opvliegt, en dat dan in een periode van 1 alinea.
Het ene moment is deze vrouw razend op haar man en een alinea later heeft ze de zaak alweer van een andere kant bekeken. En dat gaat maar door.
Een zeer rammelend verhaal over een man die niet blijkt te zijn wie hij zegt dat hij is, een schimmige zuster, een zwangerschap en een hoofdrolspeelster die ook niet vrij van smetten is.
De omstandigheden waar onze helden in terecht komen zijn zeer ongeloofwaardig en beklijven absoluut niet.
Na pagina 168 ben ik verticaal gaan lezen en kwam op een climax die mij absoluut niet choqueerde; Het kon mij gewoon niet meer schelen.
Eén van de slechtste boeken die ik dit jaar "gelezen" heb.

Meer recensies van richard clarisse