Hij kan het......

Zo genoten van deze verhalen. Na het voor mij teleurstellende 'Holly" is Stephen King weer helemaal terug met een deurstopper vol met verhalen.
En tuurlijk, het ene verhaal zal je meer kunnen bekoren dan het andere maar uit elk verhaal blijkt het meesterschap van deze schrijver.
Er zitten enkele verhalen in waarvan ik denk, dat als er wat meer geschreven is en het verhaal wat uitgebreider zou zijn gemaakt dit een volledige roman kan zijn.
Ik had dat zeer sterk met het verhaal: " Danny Coughlins nare droom ". Eén van de betere verhalen in dit boek.
Alles klopt aan dit verhaal; het boven natuurlijke en een levensgevaarlijke tegenstander.
Ook het veelgenoemde " Ratelslangen " heeft potentieel voor een volledige roman alhoewel de horror hier wat subtieler is.
En wat een geweldige vondst die voorkant. Ik had het niet in de gaten en dacht dat het wat heel anders voorstelde.....

Meer recensies van richard clarisse