B(r)ody check

Robins.moedt 07 juli 2024
In Bodycheck maak je kennis met Hayden en Brody. Hayden, de dochter van een gepassioneerde ijshockey coach en Brody een uitstekende ijshockeyer (en badboy). Hayden blijft het liefst zo ver mogelijk van ijshockey vandaan, gezien zij al haar hele jeugd het land doorkruist met haar vader door zijn passie voor het spel. Haar ‘saaie’ vriendje is ze zat en Hayden wil haar leven omgooien. Ze houdt zichzelf voor dat een one night stand de oplossing hiervoor is. Hayden besluit haar one night stand uit te kiezen en kiest zonder te weten wie hij is voor Brody.

Brody is een ijshockeyer en niet zomaar een, maar een uit het team van Hayden haar vader. Na een avond met Hayden is Brody 360 graden gedraaid van zijn badboy reputatie en kan hij geen genoeg van Hayden krijgen. Waar Hayden graag een one night stand wilde, is body ervan overtuigd dat hij wil settelen met Hayden.

‘Maar één nacht? Nee. Hij was een ijshockeyer. Hij gaf niet zo gemakkelijk op’.

Elle Kennedy staat bekend om haar geweldige (sport)romance en smut. Ook in Bodycheck ontbreekt het daar niet van.
In eerste instantie was ik niet geheel overtuigd van de romance tussen Hayden en Brody en leek het voor mij als lezer een vrij oppervlakkige connectie. Echter weet Kennedy dit goed te brijen door haar vlotte schrijfstijl, vlotte tempo en het combineren van de ijshockey druk en de relatie van Hayden en Brody.
Naast de hoofdpersonages zaten ook de andere personages goed in elkaar. Vooral van Darcy kan je als lezer genieten. De relatie tussen Hayden en haar vader wordt mooi omschreven. Samen maken zij ontwikkeling door waarin Hayden leert steeds meer op zichzelf te vertrouwen. Hierin maken zij beiden een groei.

Bodycheck is een absolute ‘Elle Kennedy’. Een ware sportromance met de nodige hoeveelheid smut.
Ook voor de niet sportfans een echte aanrader. Met de ijshockey romance heeft Kennedy een waar subgengre ontwikkelt.

Meer recensies van Robins.moedt