Compleet van de Wijs

Robins.moedt 10 oktober 2024

BLOGTOUR: ‘compleet van de Wijs’ @kristieraaijmakers
Fleur fladdert door het leven: ze struint concerten en festivals af, zingt regelmatig op feesten en partijen en flirt er lustig op los. Niet voor niets staat ze bekend als ‘Fleur Flirt’. Haar dagelijkse leven is alleen wat saai: ze werkt al jaren voor dezelfde vreselijke bazin en haar relaties lijken een maximale houdbaarheidsdatum van een paar maanden te hebben. Kortom, Fleur Flirt is toe aan verandering.

Ze is dan ook dolblij als ze de kans krijgt om mee te doen aan Utrecht on Stage, hét evenement voor jong muzikaal talent. Het enige nadeel is dat ze een duet moet zingen met de mannen van de up-and-coming rockband Misty Figures. Vanaf het eerste moment dat hij haar op een feestje tegen het lijf loopt, lijkt de arrogante leadzanger Jeff een hekel te hebben aan Fleur. Gelukkig heeft ze wel een fijne klik met Johan, de charmante drummer. Maar hoe komt het toch dat Jeff zo anders lijkt als hij begint te zingen? En waarom raakt Fleur daar zo van in de war?

Een dagje te laat in de blogtour, maar dit lag alles behalve aan het boek. Door dit boek vlieg je namelijk heen. Een ware Feelgood en voor de muziekliefhebbers onder ons heeft dit verhaal nog wat extra’s.

Het verhaal zit boordevol humor en heerlijke personages. Van boze onderburen tot aan ‘Fleur Flirt’ zelf. Heerlijk om jezelf te verliezen in de karikaturen van ons als mensen.

Ben jij nou opzoek naar een feelgood serie die makkelijk wegleest, met veel humor & muziek? Dan is dit eerste deel uit de rock&flirt serie helemaal voor jou!

Meer recensies van Robins.moedt