Inspirerend en eenvoudig

RomyMBrouweR 11 juni 2024
Dit boek is niet ingewikkeld te lezen. Na een leespauze van jaren was dit een makkelijk boek om erbij te pakken en weer weg te leggen, dus ook voor korte leesmomenten fijn.

Het verhaal van Jandino en hoe hij in het leven staat vind ik heel inspirerend. Hij beschrijft in zijn boek zijn leven, 'started from the bottom' slaat de spijker op zijn kop. Met dit boek wil Jandino de lezer inspireren: als hij het kon, kan een ander het ook. Daarbij geeft hij in een hoofdstuk tips om een contract met jezelf op te stellen voor je doelen.

Niet uiterst vernieuwend, ietwat eenvoudig, maar inspirerend genoeg voor een lovende recensie. En wat ik ook belangrijk vind: (nagenoeg) geen taalfouten.