Heerlijke feelgood om bij te lachen en ontroerd bij te raken

Roos 29 april 2024
Stel je voor, je bent op de bruiloft van een goede vriendin, en ziet daar opeens je grote liefde terug, die je 15 jaar niet meer hebt gezien. Net voor de plechtigheid wordt de dominee geconfronteerd met zijn vreemdgaan, waarop hij de kerk uit beent en vlak daarna een ongeluk krijgt. Zie hier, de beginsetting van de nieuwste roman van feelgood/koningin Jill Mansell. Het is er echt weer een om van te genieten. Zoals we gewend zijn vol met grappige personages, bijna absurde gebeurtenissen, hartverwarmende acties en daarbij ook ruimte voor een kleine traan.
Toen ik begonnen was, kon ik Lottie, Ruby, Freya en de overige personages niet meer loslaten. En zelfs nadat het boek uit was, bleven ze nog een tijdje door mijn hoofd zingen. Een heerlijk boek om in te verdrinken en het liefst achter elkaar uit te lezen. She did dit again, ik vind het een aanrader!

Meer recensies van Roos