Weinig echt spannend.

Rosiebird 02 juni 2024
Dit was mijn eerste boek van Tess Gerritsen. Ik had er vrij hoge verwachtingen van ook al lees ik vrijwel nooit meer boeken in dit genre. Het begin was veelbelovend maar eerlijk gezegd vond ik het steeds minder worden. Het gemak waarmee iedereen maar vermoord wordt spreekt me niet echt aan. Wel makkelijk te lezen en dat was ook mijn doel, even een boek waar ik eenvoudig mijn gedachten mee kon verzetten. Dus 3 sterren, niet heel goed maar ook niet slecht. Er zal wel een vervolg komen maar ik ben er niet heel erg nieuwsgierig naar.

Meer recensies van Rosiebird