prachtig en indringend

Rosiebird 21 juli 2024
Wat een mooie roman. In 1 dag uitgelezen. Sinds ik zelf een hond heb hou ik van alle soorten verhalen met honden en hun baasje. Maar dit gaat zoveel dieper. De angst en pijn van zowel Mira als Turbo. De stappen die Mira durft te gaan zetten door de komst van Turbo. En zo mooi dat ze ook durft te kijken naar haar eigen aandeel in de gebeurtenissen in haar jeugd. De eerste hoofdstukken zijn wel veel rauwer dan de latere maar toch blijft het boeien doordat de goeien en de slechten niet alleen maar zwart of wit zijn. Iedereen heeft grijstinten. Ik kende deze schrijfster helemaal niet maar ga zeker meer van haar lezen.

Meer recensies van Rosiebird