Duidelijk en spiritueel boek

Sandra0004 27 augustus 2024 Auteur
Ik geloof in reïncarnatie en door de yogaopleidingen die ik heb gevolgd ben ik niet onbekend met karma. Ik probeer bewust te leven en 'positieve vibes' om me heen te creeren. Dit boek wilde ik heel graag lezen, want ik ben erg benieuwd naar de 12 zielstypen en karmische opdrachten. Van Ankh Hermes mocht ik een recensie exemplaar lezen.

Wie vraagt zich niet eens af wie je bent, wat je op aarde doet en of er een rode draad in je leven te ontdekken valt? Het Universum die je wat wil zeggen. Of je vervalt steeds in hetzelfde patroon. Waarom overkomt jou dit steeds?

Meetu Bisht stelt in dit boek dat iedereen verschillende levens heeft gehad en je karma hebt opgebouwd. Soms heb je nog wat in te lossen, soms heb je al veel goede karma opgebouwd vanuit vorige levens. In het eerste deel van dit boek legt ze dit heel duidelijk uit. Wat is een ziel, wat is karma, wat heeft je vorige leven(s) met het nu te maken? Ze stelt dat iedereen op aarde is om te groeien in je ontwikkeling. En daar geeft het Universum je ook de gelegenheid voor, je moet je hiervan bewust zijn en leren zien wat jij te doen hebt.

In deel 2 soms de auteur de 12 zielstypen op. Grote kans dat jij je herkent in één of meerdere typen! Naast de beschrijving staan ook bij elk type de drie karmische opdrachten. Zo heb je een wegwijzer en kun je oefenen in je opdrachten. Voor iedereen geldt dat je je frequentie kunt verhogen in dit leven. Iedereen heeft een andere frequentie, dat heeft ook te maken met hoeveel levens je al hebt geleefd, hoe veel je hebt meegemaakt en wat je opdracht hier is.
Mensen hebben een hoge frequentie (positief, gelukkig, tevreden) of scoren wat lager (angst, onzekerheid, gericht op de buitenwereld). In deel 3 vindt je een lijst met 100 aanwijzingen voor zielen met een hogere frequentie en 100 aanwijzingen voor zielen met een lagere frequentie. Zo kun je ook kijken waar jij ongeveer staat.

Ik vond dit boek erg waardevol en duidelijk. Natuurlijk moet je wel open staan voor het spirituele, maar alleen degenen die hier interesse hebben zullen waarschijnlijk dit boek pakken.

Wil je weten waarom jou steeds bepaalde dingen overkomt, ben je benieuwd naar jouw karmische opdracht en wil je praktische aan de slag om jouw frequentie te verhogen? Dan is dit echt een boek voor jou,! In ieder geval zul je door dit boek gaan reflecteren op jouw leven.

Meer recensies van Sandra0004