Mooi, vlot geschreven.

Saraya 07 mei 2020
De mooiste overwinning - Sherryl Woods

Dit is het eerste boek van de Sweet Magnolia’s dat ik lees. In het eerste boek leer je vooral Maddie en haar gezin kennen, ook haar vriendinnen Helen en Dana Sue komen aan bod.

Maddie is getrouwd met Bill, ze hebben 3 kinderen Tyler, Kyle en Katie. Tot haar grote verrassing vraagt haar man Bill de scheiding aan, zijn nieuwe vriendin blijkt zwanger te zijn.

In dit boek begint Maddie met haar vriendinnen Helen en Dana Sue een eigen zaak. The Corner Spa. Ze zouden willen opengaan binnen 2 maanden. Gaan ze de deadline halen? Er moet namelijk nog heel veel gebeuren. Gaat de zaak goed draaien?

Tyler speelt honkbal, hij wordt gecoacht door Cal Maddox. Cal heeft een oogje op Maddie. Komen de 2 ooit samen? Vinden ze allebei het geluk? Dit kom je te weten in de mooiste overwinning.

Ik vond het een heel goed boek, hij haalt 5/5. Het leest vlot, en is ontroerend. Ik wil zeker alle boeken lezen van deze serie.

Meer recensies van Saraya