Spannend, onverwacht

Saraya 12 oktober 2021
Zomers Madrid - Evi Dekker

Het pasgetrouwde koppel Lara en Kevin Van Gastel gaat op huwelijksreis naar Madrid, samen met de zoon van Kevin uit zijn vorig huwelijk Siem. Ze logeren in een heel mooi hotel op de bovenste verdieping en met een mooi uitzicht. Ze beleven er een mooie tijd. Ze bezoeken van alles in Madrid. Musea, dierentuin, een tochtje op een dubbeldekker.. Ze leren er ook nog Nederlands gezin kennen. Igor, Katinka en Shirley Graanoogst. Met deze familie doen ze ook hele leuke dingen. De kinderen en de volwassen kunnen het alvast goed met elkaar vinden. Maar plots verdwijnt Siem uit zijn hotelkamer. Is hij weggelopen, ontvoerd? Deze vragen stellen zijn ouders zich. Al gauw gaan ze zoeken en zoekt iedereen met man en macht. Ook de politie wordt ingeschakeld. De Spaanse en dan ook de Nederlandse. Er komt ook een Amber Alert voor vermiste kinderen. De mama van Siem en haar vriend Gideon komen ook al rap naar Spanje om te helpen zoeken. Ik vond het heel vlot geschreven, leest ook vlot. Het is ook een spannend verhaal, ik had het einde niet zo verwacht. Ik kijk al uit naar het volgende boek van deze auteur. Deze krijgt van mij 5 sterren.

Meer recensies van Saraya