Een heel mooi verhaal!

Sas_leest_boeken 11 maart 2024
Belangrijke thema's moeten besproken worden en dat wordt met dit boek goed besproken op een mooie en eenvoudige manier. Dit is dan ook een jeugdboek vanaf 9 jaar. Maar dit is vooral een boek om te leren wat non-binair zijn nu eigelijk inhoud. En waar we rekening mee kunnen houden als je een hen/hun kent!

Ook de Jamie Rambeaus Taalgids naar ieder hoofdstuk is een mooie manier van woorden na voren brengen! Want je weet natuurlijk niet wat alles betekent.

Ook als volwassenen is dit een heel mooi en goed en duidelijk boek! Als je net als mij niet echt bekent bent met de non-binaire samenleving, dan is dit een heerlijk boek om er meer van te weten te komen.

Meer recensies van Sas_leest_boeken