Realiteit over een gevoelig onderwerp dat nooit mag worden vergeten!

Sas_leest_boeken 16 maart 2024
Wat een heerlijke novelle was dit weer! Ik was al bekend met de schrijfstijl van Mariska Overman door haar volwassen thrillers, en was dan ook zeer verrast met deze Young Aldult. Het verhaal wordt vanuit 3 personen vertelt. Sanne, Lisa en de dader. Wat hele goed combinatie is. De schrijfstijl is heerlijk vlot dus het leest heerlijk weg.

Omdat dit verhaal over mentale gezondheid gaat zoals depressie, onzekerheid, zelfmoord gedachten en meer. Daardoor is en blijft dit boek altijd actueel,  helaas! Maar dit moet zeker onder de aandacht komen en blijven dus heel goed Kluitman en Mariska. Wees niet bang om hulp te vragen!

Meer recensies van Sas_leest_boeken