Belangrijk thema

Sas_leest_boeken 11 maart 2024
Wat een mooi en actueel boek met als thema transgender! Je komt in een leefwereld terecht waarvan je denkt kunnen mensen echt zo zijn als het om hun eigen kind gaat? Dit boek was een ver van mijn bedshow omdat dit in mijn omgeving zelf niet voorkomt, maar laat duidelijk zijn ik er zeker helemaal niets tegen heb en blij ben als andere mensen zichzelf kunnen zijn!

Dit verhaal laat maar zien hoe sterk je in je schoenen moet staan en ontzettend dapper je moet zijn als transgender maar ook in de gehele lgbtqia+ gemeenschap! Maar wat een heerlijk einde heeft dit boek!

Quote van de auteur in het dankwoord die me meteen aansprak

❤️ Ik weet niet hoe het is om transgender te zijn, maar ik weet wel hoe het is om op te groeien terwijl je je anders voelt dan anderen en bang bent voor wat dat kan betekenen, of voor de gevolgen als je het aan mensen laat zien

Meer recensies van Sas_leest_boeken