Kleine stap met een groot verschil

SavannahBay 31 augustus 2021 Boekverkoper
Van onze collega Savitri: Dit boek heeft mij aan het denken gezet. Het is niet alleen een boek over veganistisch eten, het is een boek over een bewuste leefstijl en hoe jij als individu een bijdrage kan leveren aan het klimaat.
Naast de harde feiten en cijfers die nogal deprimerend kunnen zijn, geeft dit boek de positieve boodschap mee dat een kleine stap wel degelijk een groot verschil kan maken. Ian en Henry vertellen over hun eigen zoektocht naar een zo veganistisch mogelijke leefstijl, de moeilijkheden waar zij mee te kampen hebben gehad en het gevoel van overwinning wanneer ze een vleesgerecht door een veganistisch gerecht hebben vervangen. ‘Save the planet and feel amazing’ is hun motto en zij laten op een ongedwongen manier zien hoe een veganistische levensstijl hierbij helpt, op een manier die bij jou past.

Meer recensies van SavannahBay