Vergeving en vertrouwen

April hoopte dat haar liefde nu echt werd beantwoord en dat alles eindelijk goed was. Maar ze had zich vergist, want wat Gavin had gedaan kon ze hem niet vergeven. Alles was niet goed, het was helemaal mis.

Haar verraderlijke gevoelens zijn het echter niet eens met haar beslissing om Gavin te vergeten. Als ze samen aan een project moeten werken, beseft ze dat ze nooit van iemand zal houden zoals ze van hem houdt, maar hoe kunnen ze samen zijn als ze hem niet vertrouwt.

“Mijn liefde ligt voor je klaar, op een zilveren dienblad. Je hoeft hem alleen maar aan te nemen.” Laura Kneidl

Breek ons. Niet. is het vierde deel van de Raak me. Niet. serie en het prachtige tweede deel van het tweeluik over April en Gavin.

Laura Kneidl gaat diep met haar verhalen en schuwt geen onderwerp. Ze maakt dingen bespreekbaar en laat je echt nadenken over de inhoud van haar boeken. Ze heeft de worstelingen van haar personages rauw en onbelemmerd ruimte gegeven, en hun schaamte over hun leven en hoe ze daarin staan, brengt je op de een of andere manier de realisatie dat schaamte voor en over bepaalde zaken helemaal niet nodig is. De pieken en diepe dalen die het leven van de hoofdpersonen tekenen, geven het boek en de karakters die er in huizen veel diepgang.

Raak ons. Niet. is, samen met het eerste deel van dit tweeluik een onvervalst liefdesverhaal waar alles inzit. De chemie tussen April en Gavin is volop aanwezig. Hun liefde voor elkaar is zo groot, dat het je laat hopen dat ze zichzelf snel goed genoeg vinden om bij de ander te zijn, en niet meer het gevoel hebben dat ze diegene los moeten laten. April is een heerlijk personage om bij mee te kijken, maar Gavin is degene die onder mijn huid en in mijn hart kroop. Zijn kwetsbaarheid is ontzettend sterk voelbaar en zijn gevecht met het leven is waanzinnig mooi beschreven.

Raak ons. Niet. gaat over de eeuwige zoektocht naar liefde, goedkeuring van je familie, mentale weerbaarheid en over grote liefdes, favoriete mensen en het vinden van hetgeen dat het leven de moeite waard maakt.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks