Slecht boek vanwege alle vergelijkingen

Shiva 29 mei 2024
Het eerste boek van S.A. Cosby Vlijmscherpe tranen vond ik verrassend goed.

Zijn tweede boek Een laatste uitweg las ik met gemengde gevoelens want het verhaal bestond grotendeels uit vergelijkingen.

In zijn eerste boek was dat wellicht grappig maar in dit boek ging het me tegen staan. Het aantal vergelijkingen met de woorden 'als en alsof 'waren niet te tellen.

Hopende dat er iemand in zijn omgeving, de uitgeverij bijvoorbeeld, hem had verteld dat soort zaken te verminderen begon ik met wat twijfel aan Alle zondaars zullen bloeden.
Helaas, het aantal vergelijkingen gaat maar door en door..
Op pagina 80 gaf ik het op. Niet uitgelezen dus vandaar cijfer 1.

Meer recensies van Shiva