Niet mijn ding

Shiva 03 oktober 2024
Vanwege alle lovende recensies begon ik met lichte twijfel aan dit boek. Ik hoopte op een prachtige familiesaga maar aan de andere kant weet ik dat ik niets heb met 'zweverig gedoe'.
Wie kan er bijvoorbeeld horen dat er spinnen lopen te trippelen?

De drie verschillende vrouwen zijn uiteraard uit hetzelfde hout gesneden.
Natuurlijk want ze zijn nakomelingen van een eeuwenoud geslacht.

Na 79 bladzijden hield het voor mij op, het werd via een achterneef een soort van feelgood toen er een achterneef op bezoek kwam.

Mijn motto: bij twijfel niet doen klopte toch.
Hoe dan ook, het is een kwestie van smaak. En voor de liefhebbers van dit genre: geniet er van!

Meer recensies van Shiva