Lezersrecensie
Eén en al reclame
Met Sinterklaas kreeg van iemand dit boekje als plagerij omdat ik niets met feelgood heb.
Ik heb het met stijgende verbazing gelezen.
Hoofdpersoon Astrid heeft een kat met de naam Milka die Whiskas eet. Astrid is dol op chocoladerepen van het merk Milka. Daarnaast is ze dol op Oreo koekjes, Chocomel en Winterglow thee. Voor haar kerstdiner koopt ze o.a. Philadelphia roomkaas, Spa rood. Bij de Hema koopt Astrid diverse kersttruien en andere kerstcadeaus voor haar familie (ouders, broer en zus).
Bakjes van Tupperware heeft ze ook.
Haar ouders verzorgden voorgaande jaren het kerstdiner waarbij altijd een Vienetta ijstaart op tafel kwam en er gebruik werd gemaakt van allerlei sauzen van Calvé.
Ondanks haar drukke baan wil Astrid er graag een kitten bij hebben. Toen dacht ik: welke naam zou die krijgen?
De naam Milka komt honderden keren voor, maar hij doet op slapen na niets in dit flinterdunne verhaal.
Mijn stijgende verbazing heeft te maken met het feit dat ik gaandeweg dacht dat ik een reclamefolder aan het lezen was vanwege al die merknamen.
Ik vroeg me zelfs af of de schrijfster in de reclamewereld werkt.
Feelgood? Nee voor mij feelbad. Kan de naam Milka niet meer horen/lezen. Omdat je geen nul ster kan geven heb ik dus afgerond naar boven en is het een 1.
Ik heb het met stijgende verbazing gelezen.
Hoofdpersoon Astrid heeft een kat met de naam Milka die Whiskas eet. Astrid is dol op chocoladerepen van het merk Milka. Daarnaast is ze dol op Oreo koekjes, Chocomel en Winterglow thee. Voor haar kerstdiner koopt ze o.a. Philadelphia roomkaas, Spa rood. Bij de Hema koopt Astrid diverse kersttruien en andere kerstcadeaus voor haar familie (ouders, broer en zus).
Bakjes van Tupperware heeft ze ook.
Haar ouders verzorgden voorgaande jaren het kerstdiner waarbij altijd een Vienetta ijstaart op tafel kwam en er gebruik werd gemaakt van allerlei sauzen van Calvé.
Ondanks haar drukke baan wil Astrid er graag een kitten bij hebben. Toen dacht ik: welke naam zou die krijgen?
De naam Milka komt honderden keren voor, maar hij doet op slapen na niets in dit flinterdunne verhaal.
Mijn stijgende verbazing heeft te maken met het feit dat ik gaandeweg dacht dat ik een reclamefolder aan het lezen was vanwege al die merknamen.
Ik vroeg me zelfs af of de schrijfster in de reclamewereld werkt.
Feelgood? Nee voor mij feelbad. Kan de naam Milka niet meer horen/lezen. Omdat je geen nul ster kan geven heb ik dus afgerond naar boven en is het een 1.
1
Reageer op deze recensie