Hoge verwachtigingen, niet waargemaakt

Sickmindsmakehistory 08 augustus 2024
Na de druk van alle lovende kritieken en reviews maar eens aangeschaft.
Heb zo'n 100 pagina's gelezen maar het voelde alsof ik door stroop zwom, en niet op een prettige manier.
Daarom wat reviews bekeken (waarin ik me vooral in de negatieve herkende) en besloten te stoppen.
Wel heb ik de laatste 4 hoofdstukken gelezen, die eigenlijk bevestigen dat dit niet mijn soort boek is.

Al met al blij dat ik niet de moeite heb genomen om verder te investeren in dit boek, want het is langdradig, wollig, onnodig poëtisch geschreven en voorspelbaar.

Ongetwijfeld een mooi boek voor velen, maar niet aan mij besteed.