Freida McFadden stelt nooit teleur!

Dejufleest 07 augustus 2024
In het derde deel van de hulp gaan we verder met het verhaal van Millie. Ze is ondertussen gelukkig getrouwd met Enzo. Samen hebben ze een dochter Ada van elf en een zoon Nico van negen. Na lange tijd op een appartement gewoond te hebben krijgen ze de kans om een huis op Long Island onder de vraagprijs te kunnen kopen. Eindelijk krijgt Millie de kans om haar verleden volledig achter haar te laten. De kennismaking met de buren verloopt niet zo soepel. De Lowells doen meteen hun uiterste best om kennis te maken met hen. Maar ook mevrouw Janice van de overkant lijkt vaak naar haar te staren.. En de hulp Martha lijkt ook al zo naar haar te staren… Millie krijgt meteen een vreemd gevoel. Heeft ze reden om hen in vraag te trekken? Of beeldt ze haar dit allemaal in? Zeker wanneer er opeens iemand vermoord blijkt te zijn…

Wat keek ik uit naar het derde deel van deze reeks. Freida McFadden haar thrillers stellen nooit teleur. Het boek was net zoals haar vorige boeken ontzettend snel uit. Ik kan je waarschuwen… Nog snel één hoofdstuk lezen worden er al snel wat meer. De hoofdstukken zijn kort en eindigen bijna altijd met een spannend deeltje. Hierdoor bouwt de spanning snel op en ben je meteen wat theorieën in je hoofd aan het ontwikkelen. Ik moet toegeven, ik zat er volledig naast. En dat maakt het boek net nóg leuker. Ik raad het aan iedereen aan!

Meer recensies van Dejufleest