Drie zussen

Silvie Leest 17 oktober 2024
Kersttraditie - een avondje uit, alleen zij drieën, zussen onder elkaar.

Lewis Stone heeft weinig zin in het kerstfeest op zijn werk, maar omdat hij een van de leidinggevenden is, moet hij wel zijn gezicht laten zien. Zodra hij de kans ziet gaat hij ervandoor.

Wanneer Lewis Stone de gezusters Kennedy ontmoet, begint een reeks gebeurtenissen die hen allemaal de adem beneemt.

Eén zus vecht voor haar leven.
Eén zus vecht voor haar huwelijk.
En één zus is vastbesloten om wraak te nemen...

'Drie zussen' begon voor mij heel goed. Je leest over het kerstfeest van Lewis. Hij heeft er helemaal geen zin in en na een tijd wil hij weer in zijn auto stappen. Fijn naar huis toe. Maar onderweg gebeurt er iets vreselijks en zijn hele leven staat op z'n kop. Net als die van de drie zussen.

Inhoudelijk kan ik niet teveel over de gebeurtenis vertellen, maar het is erg verdrietig. Ik dacht persoonlijk dat het verhaal heel erg om de wraak van één van de zussen zou gaan, maar dat viel helaas een beetje tegen. Wel komen de huwelijksproblemen van de andere zus regelmatig aan bod.

Het bedrijfsleven van Lewis speelt ook een grote rol in dit verhaal en ik vond dat er regelmatig sprake was van herhalingen. Hierdoor werd het voor mij behoorlijk eentonig. Ook qua spanning viel het helaas erg tegen. Dit vond ik zo jammer, want het begin was écht veelbelovend.

Ik moet eerlijk zijn, maar het concept van de 'Drie zussen' werkte niet helemaal voor mij. Het was dus geen succes. Sommige stukken waren oké, maar ik heb mij toch best wel door dit verhaal moeten vechten. Jammer...

Maar nogmaals... dit is een persoonlijke mening, dus laat je vooral niet door mij tegenhouden!

Beoordeling: 2,5 ⭐️

Meer recensies van Silvie Leest