Spannend verhaal!

SimoneMascini 15 augustus 2023
Voor Boekentoer olv Attie Dottinga mocht ik "IJskoud vermoord' van Vivian Helena lezen.

Het boek is op een fijne, leesbare manier geschreven en leest daardoor lekker vlot weg.
Het verhaal gaat over een stel jonge mensen, die elkaar eigenlijk niet (goed) kennen, die gezamenlijk een groep kinderen begeleiden op een skikamp in de bergen. Eenmaal in het chalet aangekomen vliegen de moorden je om de oren. Wie is toch de dader? De mysterieuze Tristan of heeft de tweeling een duistere kant? Misschien toch het perfecte, maar verwaande stel Elias en Amber? Kate? Zou zij...? Het blijft in ieder geval tot het laatst toe spannend wie de dader is.
Het leuke van dit boek vind ik dat je tussen de hoofdstukken door een stukje wordt meegenomen in de gedachtenkronkels van de dader. Deze heeft best zieke gedachten, maar ik hou daar wel van.

Kortom, ik vond het een aanrader en krijgt het boek van mij 5 sterren.

Meer recensies van SimoneMascini