Demonen uit het verleden…

SimoneMascini 10 juli 2023
Voor Boekentoer olv Attie Dottinga las ik Revanche van Suzanna Esther.
Het boek neemt je mee in de wereld van Rachel waar demonen uit het verleden haar doen en laten beheersen. Op haar landgoed in Frankrijk hoopte zij aan haar verleden te kunnen ontsnappen maar het blijft haar toch achtervolgen. Pas als haar broer en dochter zich op het landgoed vertonen wordt Rachel gedwongen om haar demonen te verslaan. Maar wil zij dat eigenlijk wel? Is het niet makkelijker de dingen weg te blijven stoppen?
Het verhaal diept de verschillende karakters, in korte hoofdstukken op een vlotte manier uit, zonder langdradig te worden.
Het einde vond ik persoonlijk iets ‘te makkelijk’ maar over het algemeen leest dit boek heerlijk weg vanwege de vlotte schrijfstijl. Van mij krijgt dit boek vier sterren.

Meer recensies van SimoneMascini