Goed en spannend verhaal!

SimoneMascini 10 maart 2024
Voor Boeken toer olv Attie Dotting las ik ‘Ziel zonder naam’ van Robin Schalk.

Een zeer goed doordacht en geschreven verhaal.
Hoe de schrijver de herinneringen die het hoofdpersonage steeds heeft, verweeft in het verhaal is geniaal! De teddybeer is een belangrijk personage in het verhaal en je vraagt je constant af waarom. Totdat de flarden van de herinneringen van het hoofdpersonage steeds meer op zn plek gaan vallen en tipjes van de sluier steeds duidelijker worden. Het is intrigerend om te lezen hoe het hoofdpersonage heen en weer geslingerd wordt in zijn gedachten en herinneringen. Wat is er gebeurd? Ben ik goed of slecht? De wirwar aan de flarden van zijn flasbacks, het verwart hem alleen maar meer totdat er eindelijk licht is aan het einde van de tunnel.
Dikke aanrader! Vijf sterren.

Meer recensies van SimoneMascini